hayya nabda' bi..


بسم الله الرحمن الرحيم..



.dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Rabu, 27 Ogos 2014

single unavailable now




kemudian hari-hari terakhir sebagai seorang bujang. haha



kalau terbang, aku ingin benar-benar jauh. aku sangat lambat merindu. tetapi bila merindui, aku akan jatuh sakit.

kalau berteman, aku ingin benar-benar dekat. tetapi pengalaman telah mengajarku. teman manusia itu bukan boleh disimpan di sisi. (kerana lebih bererti mendakapnya dengan hati)

kalau jujur, aku ingin benar-benar tiada rahsia. tetapi hidup mengisyaratkan bahawa yang seperti itu. hanya dengan Tuhan.

kalau menangis, aku ingin benar-benar hiba. agar berganti kemudiannya dengan tawa, seperti malam dan siang layaknya.

kalau bercinta, aku ingin benar-benar mabuk cinta. tiada ragu. kononnya aku si layla kan. tetapi..
masa kini berkata. kita tunggu dan lihat.




lagi empat hari. aku berharap pada hari permulaan kisah baru aku itu, tiada hati yang tersinggung.
apa lagi yang lebih berat berbanding beban dalam hati?

moga Allah izinkan semuanya baik2, dan hati umi abah mama abang lapang2 sahaja.

sy harap abah ada di saat2 itu. terima kasih abah :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

jom ta'liq!