hayya nabda' bi..


بسم الله الرحمن الرحيم..



.dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Rabu, 20 Ogos 2014

catatan



kebelakangan ini umi makin kerap berbaring di sebelahku pada waktu malam, yang kemudian tertidur sedang aku masih berjaga di sisinya.

dan entah kenapa aku semacam baru perasan semua keresahannya, marah-marah dia, leterannya semua adalah kerana risau dan sayangnya kepadaku.


******

dan abah yang sering diam itu. adalah lelaki cintaku yang paling percaya saat aku merasa sangat jatuh dan tak yakin dengan kemampuan sendiri.

diakan orangnya yang memaut bahuku bila aku tidak diterima dulu, yang meyakinkan aku bila aku hilang punca, yang mendukung semangatku ingin membelah awan?



dua tiga hari ini aku sangat sentimental..




1 ulasan:

  1. Awak blogathon ke apa? ;p
    Btw, enjoy those moments. Trust me, surely u'll miss it like i do. :')

    BalasPadam

jom ta'liq!