hayya nabda' bi..


بسم الله الرحمن الرحيم..



.dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Rabu, 20 Ogos 2014

11



sebenarnya aku teringin tulis SEGALAnya. macam jurnal. kot. semua yang terjadi. like, frankly say everything. tetapi bukan kata-kata yang menghalang aku bercerita. Bukan kerana hilang perkataan.
Aku ingin semadikan, abadikan saat-saat kita. Aku ingin memori kita sentiasa ada, tak hilang walau sejauh mana masa berlari. Tetapi aku tetap si gagal mencatatnya dengan perkataan.

Aku cuma si peluah rasa sedih, perasaan negatif, yang tidak-tidak dan beban hati. menjadikan atmailahi ini menepati firman Tuhan yang manusia ini adalah makhluk suka berkeluh-kesah.

dan bila aku gembira, ketawa suka, aku tak mampu menahan sedikit momen itu daripada terlepas, aku bebaskannya melalui senyuman dan ketawa. bahagia.
dan aku tidak "menyimpan"nya untuk "masa hadapan.



***************
untuk aku di masa hadapan, sekarang aku berasa bahagia. sila terus berani untuk bahagia.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

jom ta'liq!