hayya nabda' bi..


بسم الله الرحمن الرحيم..



.dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Isnin, 9 Jun 2014

19 hari lagi


seringkali ketika aku meninjau jejak-jejak teman-teman, terasa ah, kerdilnya diri, entah dia di mana, aku di mana, jauh sungguh aku terkebelakang.

kadang-kadang bila merenungkan, aku tersedar betapa sebenarnya aku adalah seorang yang kesunyian dengan apa-apa yang aku ada dan segala yang aku tiada.

setelah itu, kata-kata terputus sendinya. Dan makna itu larut dalam sebuah kebingungan.

sehingga aku sering merasa gagal dalam menyampaikan.

akusigagal. haha





apabila aku hanya ingin didengari dan terlupa tiada siapa yang mampu memenuhi; itu selalu.
apabila aku sedar aku perlu banyak berdiam diri dan menghargai; itu jarang sekali.



#pasca peperiksaan. memenuhi masa 24jam sebelum pulang. Sibuk untuk diri sendiri dan meninggalkan satu kenangan manis untuk masa yang tidak akan kembali.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

jom ta'liq!