hayya nabda' bi..


بسم الله الرحمن الرحيم..



.dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang


Selasa, 5 November 2013

hikayat mr.c dan miss c 1


aku tak tahu sejak bila aku betul-betul "terlibat" dengan mr.c yang sejak itu menemaninya ialah miss c.

dan aku tak pernah kenal betapa dahsyatnya pengaruh mr.c sampai melihat betapa berkuasanya miss c.

aku terlalu malu mengisahkan siri-siri penaklukan miss c ke atasku atas nama mr.c.



dan aku berlindung denganNya daripada kejahatan syaitan dan sekutunya yang selalu membisik-bisik dan mengapi-apikan miss c sehingga dia menjadi begitu kuat mencengkam jiwaku, menoreh-noreh dari dalam. melelahkan aku seluruhnya.

mr.c memang benar-benar ujian. akan ku tarik kau bersama-sama miss c ke dalam balang kaca bernama hatiku, untuk disucikan sedapatnya. sehingga kalian menjadi tunduk dan patuh kepada Dia yang menciptakan balang kaca-rahim yang melahirkan kalian berdua.





dan kalian memang benar-benar telah berjaya melemahkan aku untuk kesekian kalinya.

sehingga menjadikan aku bahan ketawa masa hadapanku; dan beban tangisan masa lampauku.



p/s; the "balang kaca" is under treatment.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

jom ta'liq!